  • 11. Data: 2020-07-09 19:49:20
    Temat: Re: Jestem Kadar
    Od: Wymuszona Zmiana <w...@g...com>

    > Jakich zdjęć? A w programie pocztowym na kompie nie masz poczty
    > ściągnietej?

    Nie wiem jak ty ale pościągałem trochę zdjęć poglądowo. Niczego nigdzie więcej nie
    zapisywałem bo nie były aż tak potrzebne, przydatne ale nie niezbędne tak jak
    samochód przydatny ale nie niezbędny. Teraz nie mam.

    K.

  • 12. Data: 2020-07-09 19:52:45
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 09.07.2020 11:43, Wymuszona Zmiana wrote:
    > Cześć, jestem Kadar. Kilka dni temu jaśnie wielmożny googiel postanowił zabrać mi
    konto i nie chce oddać. Nagle ni z tego i owego nie mogłem zalogować się na swoje
    konto. Standardowa procedura odzyskiwanie i standardowy komunikat: potwierdzamy masz
    dostęp do poczty ale nie jesteśmy pewni, że ty to ty. Koniec. Nie ma dostępu do
    konta. Gdzieś znalazłem informację, że tak się dzieje gdy ktoś loguje się z zagranicy
    ale kurcze jakaś forma odzysku powinna być.
    > Jestem teraz Wymuszony!
    > Oczywiście nie mam też dostępu do poprzednich zdjęć, na szczęście za dużo to tam
    nie miałem.
    > jestem wkurzony.
    > Pozdrawiam i uważajcie. Zdaje się, że niektórzy nie korzystają łask wielmożnego
    googla ja niestety tak.
    > K.

    Nie korzystam z żadnych kont gdzie wymagane jest logowanie się. A serwer
    poczty mam własny.

  • 13. Data: 2020-07-09 19:54:50
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-07-09 o 17:48, PiteR pisze:
    > in <news:re6vm6$3re$1$Janusz@news.chmurka.net>

    > nowego konta na czym? co ma konto do wyrzucenia telefonu?

    konta google na tel. bez konta tel/smartfon jest zablokowany jak juz na
    nim coś było.

    --
    Janusz

  • 14. Data: 2020-07-09 19:58:48
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 09.07.2020 17:48, PiteR wrote:

    > nowego konta na czym? co ma konto do wyrzucenia telefonu?

    Ma bana na serial androida/imei/imsi na cokolwiek co się identyfikuje i
    nie założy konta jak dostał bana. Tak się właśnie kończy posiadanie kont
    w tym kont bankowych.

  • 15. Data: 2020-07-09 19:59:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 Jul 2020 10:45:15 -0700 (PDT), Wymuszona Zmiana napisał(a):

    > No i bardzo klawo. Może wykorzystasz tą okazję by się rozstać z G2/1.0
    >
    > Jak? Ponad to, googiel ma mój kalendarz firmowy i kilka innych rzeczy, nie do końca
    mogę się od niego uwolnić.
    > K.

    Chyba nie chcesz powiedzieć że bez gogla, fejsbuka, windowsa nie da się
    żyć? :) Zapewniam cię że się da i wcale temu diabłu palca nie musisz
    podawać.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 16. Data: 2020-07-09 19:59:30
    Od: Wymuszona Zmiana <w...@g...com>

    Co ztym g. zrobić? po każdym wpisie każe mi potwierdzać, że nie jestem robotem.
    K.

  • 17. Data: 2020-07-09 20:01:48
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Wymuszona Zmiana napisała:

    > Teraz z kolei po każdym wpisie karze mi potwierdzać, że nie jestem
    > robotem i jakieś obrazki ciągle mam rozpoznawać.

    No to dobrze słyszłem -- cały czas karze i karać będzie aż do skutku
    (ładne chociaż te obrazki, jest na co popatrzeć?).

    > Mogę coś z tym zrobić?

    Jeszcze raz przemyśleć swe występki, a może nawet zastosować się do
    tego co inni tutaj radzą.

    Jarek

    --
    -- To się dopiero zacznie. -- Dziś znowu jest mocno wstawiony,
    więc będzie na pewno mówił o ciernistej drodze grzechu.

  • 18. Data: 2020-07-09 20:06:44
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 9.07.2020 o 19:54, Janusz pisze:

    > konta google na tel. bez konta tel/smartfon jest zablokowany jak juz na nim coś
    było.

    Napisz, Mistrzu, co trzeba zrobić, by zablokować sobie smartfona
    z Androidem, ale bez konta Google. Albowiem usunąłem ongiś takie
    konto ze smartfona, a on dalej działa. No, chyba że jest zablokowany
    a ja o tym nie wiem.

  • 19. Data: 2020-07-09 20:12:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jacek Maciejewski napisał:

    > Chyba nie chcesz powiedzieć że bez gogla, fejsbuka, windowsa nie da się
    > żyć? :) Zapewniam cię że się da i wcale temu diabłu palca nie musisz
    > podawać.

    Bardziej zasadne jest pytanie, jak bez kalendarza firmowego (i kilku
    innych rzeczy) pisać do Usenetu. No jak? Po prostu nie da się!

    --
    Jarek

  • 20. Data: 2020-07-09 21:10:24
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-07-09 o 10:41 -0700, Wymuszona Zmiana napisał:

    > W Hiszpanii nie ma kaszanki

    "Morcilla"? Hiszpanie co prawda najwyraźniej inaczej to jedzą niż inne
    nacje, ale to chyba jednak to. Nie żebym się jakoś szczególnie znał w
    temacie.

    Mateusz