  • Data: 2010-05-25 15:26:51
    Temat: Re: Kable po podłodze w piwnicy
    Od: Czeresniak <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kris pisze:
    > Teraz takie czasy że inspektora nadzoru na budowie nie zobaczysz a
    > kierownik budowy jest od stawiania pieczatek;))

    Na tych budowach na, których pracowałem z inspektorami nadzoru było
    wręcz odwrotnie. Inspektorzy nadzoru mieli bardzo wygórowane wymagania i
    trzeba było ich sprowadzać na ziemię uświadamiając, że nie dostaną
    mercedesa jak zapłacili za malucha tzn. że instalacje będą spełniały
    tylko minimalne warunki jakie wymagane są przepisami lub zostały
    opisane w specyfikacji zamówienia.
    Odnośnie kierowników budowy to ich głównym zadaniem było czuwanie nad
    budżetem i zgrywanie harmonogramów prac więc też pilnowali tego co się
    robi :-)

    Pozdrawiam
    Darek