    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kable po podłodze w piwnicy
    Date: Mon, 31 May 2010 16:50:39 +0200

    Użytkownik "Amir" <d...@S...pl> napisał w wiadomości
    news:hu0713$ovu$1@inews.gazeta.pl...

    > tylko tam sa kable grube nawet 5x4mm2 i 3x2,5mm2 a
    > pobory mocy w zasadzie zadne będą.
    >
    > to akurat wydaje mi się nie będzie miało znaczenia

    Oczywioście, ze nie będzie miało znaczenia.
    Pisałem przecież wcześniej, że przyjęte obecnie normy pozwalają na takie
    prowadzenie, gdyż zapas śrenicy przewodów jest wystarczający.

    > kończąc temat
    > 90% zostało przerobione juz
    >
    > w zasadzie na etap na jakim jestem
    > jest to jedyna ekipa z która po prostu potrafię się dogadać bez problemów
    >
    > budowa domu to niezle wyzwanie systemem gospodarczym oczywiscie

    I tu spawdziła się moja opinia nt. wykonawców i uświadomionych inwestorów,
    którą opisałem w innym wątku.
    Uświadomiony inwestor reagujący w trakcie robót to zmiejszenie ryzyka
    pozostawienia błędów oraz brak ciągotek do ucieczki z budowy przez
    inwestorów. Czekając aż zostanie wszystko wykonane tylko po to, zeby
    zapłacić paragonami to tak jakby "sobie samemu strzelać w stopę".
    Wykonawcy także coś z tego wyniosą, bo jak pójdą na następną budowę zrobią
    już tym razem tak jak się należy od samegho początku :)