  • 11. Data: 2016-01-05 13:45:07
    Temat: Re: Kafle na kafle
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-01-04 15:11, Adam Sz. wrote:
    [...]
    > Nigdy nie kleilem ale slyszalem wielokrotnie ze sie da, mozna i nie ma z tym
    > problemu - tylko wlasnie musisz kupic klej odpowiedni :)
    Również nigdy tak nie kleiłem, ale przede wszystkim to chyba trzeba użyć
    odpowiedniego gruntu, np. takiego cholerstwa:
    http://www.ceresit.pl/produkty/produkty-do-wykonywan
    ia-i-napraw-posadzek/preparat-gruntujacy/cn-94.
    Używałem go do gruntowania "trudnej powierzchni" pod malowanie. Drogi,
    ale i dobry jest. :-)

    A tutaj cały "system" Ceresita do "płytka na płytkę":
    http://www.ceresit.pl/systemy/systemy-klejenia-plyte
    k-ceramicznych/stara-okladzina-z-plytek.

  • 12. Data: 2016-01-05 14:12:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 stycznia 2016 13:45:51 UTC+1 użytkownik JDX napisał:
> [...]
    ia-i-napraw-posadzek/preparat-gruntujacy/cn-94.
    > Używałem go do gruntowania "trudnej powierzchni" pod malowanie. Drogi,
    U mnie by starczył 1 litr/ok25zl więc cena do przełknięcia tylko pomijając marketing
    a tak na logikę to po kiego grunt na kafle? Grunt potrzebny jest na podłoża
    nasiąkliwe a co niby on by miał dawać na kaflach?
    Obawiam się żeby bardziej ta warstwa gruntu na kaflach nie zaszkodziła jak pomogła.
    > A tutaj cały "system" Ceresita do "płytka na płytkę":
    > http://www.ceresit.pl/systemy/systemy-klejenia-plyte
    k-ceramicznych/stara-okladzina-z-plytek.
    Kleje ok i pewnie coś z tego wybiorę(chociaż znajomy mi atlasa plus zachwala)
    Jest tez w tym systemie ceresita CU22- ok 500zł za 8 kg a to już cena konkretna;)

  • 13. Data: 2016-01-05 14:28:08
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-01-05 14:12, Kris wrote:
    [...]
    > U mnie by starczył 1 litr/ok25zl więc cena do przełknięcia tylko
    > pomijając marketing a tak na logikę to po kiego grunt na kafle?
    No jak to po co? Tak na logikę to IMO po to, aby klej/farba/jakaś masa
    szpachlowa miała się czego porządnie chwycić. No chyba że te stare kafle
    masz już położone szkliwem do ściany. :-D Wtedy pewnie sam klej
    wystarczy. :-D

  • 14. Data: 2016-01-05 14:55:59
    Od: alberciq <n...@g...pl>

    W dniu 04.01.2016 o 09:34, Kris pisze:
    > Muszę zmienić kafle w pewnym pomieszczeniu
    > Aktualnie są tam kafle klejone naście lat temu ale trzymają mocno.
    > Pasowałoby mi kleić nowe kafle bezpośrednio na te stare. Czy tak można? Jeśli tak
    to jaki klej sobie z tym, poradzi?

    kleiłem tak na "zwykłym" kleju elastycznym, atlas plus czy coś z tej
    półki, na opakowaniu zdaje sie nawet było napisane że można kleić na
    stare kafelki. Oczywiście warto porządnie odtłuścic powierzchnię, a ja
    wziąłem jeszcze kantówkę i tarczą diamentową "pokaleczyłem" stare
    płytki, choć potem jak klepiłem to stwierdziłem że niepotrzebnie, klej
    się lepi jak immigranci do europy..

  • 15. Data: 2016-01-06 14:46:26
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2016-01-04 o 09:34, Kris pisze:
> [...]
    > Pasowałoby mi kleić nowe kafle bezpośrednio na te stare. Czy tak można? Jeśli tak

    Można śmiało kleić. Kleiłem tak podłogowe. Wcześniej jednak malowałem
    Betokontaktem z Knaufa. Daje fajną chropowatą powierzchnię.
    Trzyma już 5 lat.

    Wydaje mi się, że inne firmy też robią tego typu grunt.

    Pozdrawiam,
    MW