  • Data: 2015-08-07 13:26:16
    Temat: Re: Kamera, zapis na dysku nsa może ktos wie?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 13:05:06 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Właśnie pytam- jak?
    > Pewnie się nie da;(.

    No nie da sie. To tak jakbys chcial magnetowid z wyjsciem EURO podlaczyc
    bezposrednio pod np. laptopa :-) Jezeli ten router ma funkcje obslugi kamer,
    to tylko i wylacznie kamer IP - czyli kamer ktore maja wyjscie na zwykla
    komputerowa skretke i przesylaja obraz cyfrowo.

    > A ten rejestrator za stówę co podlinkowałem się nada?

    Do kamery analogowej - nada sie. Tylko taka kamera to ma obraz jak z tego
    wspomnianego wczesniej magnetowidu - wiele tam szczegolow nie zobaczysz :)
    No i nie wiadomo jakie to ma mozliwosci odtwarzania pozniej obrazu / filmu,
    pewnie marne. Jak chcesz dosc tanio miec monitoring sensownej jakosci to
    bier np. taka kamere:

    http://www.cyberbajt.pl/produkt/4125/ubiquiti-aircam
    -kamera-ip-1mphdtv-720p-poe.html

    I do tego jakis np. stary laptop :-) Oprogramowanie jest za free, ma duzo
    mozliwosci i jest proste w obsludze. A kamera przyzwoita. W trzypaku jeszcze
    taniej:

    http://www.cyberbajt.pl/produkt/4128/zestaw-3x-ubiqu
    iti-aircam-kamera-ip-1mphdtv-720p.html

    Do kazdej doprowadzasz tylko zwykla skretke, zasilanie jest przez POE (czyli
    wlasnie przez skretke).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.