    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kanalizacja z wyborem drogi
    Date: Sun, 26 Jun 2011 09:41:33 +0200

    On 2011-06-25 21:29, Marek Dyjor wrote:
    > Po co chcesz tam dawać jakiś zawór...

    Żeby oszczędzić na wywozie szamba.

    > zrób oddzielną kanalizę z umywalek, wanien i natrysków, bo z kuchni już
    > bym nie dawał (tłusz odpoady organiczne, w kuchni warto mieć młynek).

    U mnie "szara" to tylko natrysk + umywalka w jednym pomieszczeniu.

    > wode sprowadź do osadnika z przelewem o jakiejś tam pojemności.

    I tu zazgadka: gdzie przelewać ... do szamba nie ...

    > jak ta woda będzie stałą w tym osadniku to zacznie sobie tam coś żyć i
    > to życie może być złośliwie szkodliwe dla zdrowia a newet zabójcze.

    Zamierzam ją doświetlać twardym UV. Myślę że ograniczy to życie
    mikroogrganizmów do warości marginalnych.

    > koszty
    > prawidłowo wykonanego systemu są na tyle duże

    Że aż jakieś 500zł więcej jak już się zdecydowałem na zbiornik na
    deszczówkę. Przynajmniej tak liczę pesymistycznie, bo optymistycznie to
    4m rury więcej, zawór i świetlówka.