    From: "kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kierownika Budowy SZUKAM - Mosina
    Date: Mon, 4 May 2009 15:27:08 +0200

    Użytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    news:6567b9f4-776a-44bc-9401-01aa9ad58a84@e14g2000vb
    e.googlegroups.com...
    Jakiś wpis z lat poprzednich niech sie Tobie w dzienniku budowy pojawi
    (np.
    > wykopy ziemne, niwelacja terenu) i będzie ok.
    > U znajomego taka sytuacja sama była- miał pozwolenie dziennik budowy a nic
    > nie robił przez 4 lata. Srawe załatwił wpis sprzed dwóch lat i tyle
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Krzysiek

    >To nic starego, potrzebuje to na teraz. Za 3 mies. kończy mi sie

    >termin pozwolenia jesli niczego nie zaczne to starce pozwolenie.
    >dlatego przydlaby sie jakis kierownik do wpisania tylko czy taki sie
    >znajdzie?

    Ale inwestor przeciez tez jest upraniony do wpisów w dzienniku budowy- jesli
    się myle to sprostujcie.

    Żródło
    Par 9 ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURYw sprawie dziennika budowy,
    montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego
    dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia

    Krzysiek