    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kilka gniazd sieciowych na jednej skrętce
    Date: Fri, 29 May 2015 12:21:48 +0200

    > Przeciętne Wifi n x3 uzyskuje 150MBit co przekłada się z języka
    > marketingowego na ludzi: jakieś 70MBit realnego transferu. To jest
    > prawie tyle co tani drut.

    Ten realny na tym poziomie też różnie wygląda...
    Poza tym nawet jeżeli, to spróbuj sobie jakieś grube gigabajty
    przerzucić np. na NASa po takiej sieci.
    Owszem, do internetu w ogólnym pojęciu wystarcza, do jakichś bardziej
    specjalizowanych zastosowań nie ma nic lepszego niż kabel. Nawet
    FastEthernet jest zdecydowanie bardziej responsywny, że o prędkości
    gigabitu nie będę nawet wspominał.

    > Nie wydaje mi się. Mieszkałem w bloku gdzie co mieszkanie to router.
    > Rozwiązaniem były dłuższe anteny ;)

    Można kombinować z antenami, z odpowiednimi kanałami itp. Ale generalnie
    ogólnie zaszumione środowisko nie sprzyja dobrym transferom i pingom.

    Pzdr
    --
    /__/_* /