    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Klej do sklejenia drewna z murem?
    Date: Tue, 21 Dec 2010 02:08:34 -0800 (PST)

    On 20 Gru, 23:33, "Ewald" <e...@g...pl> wrote:
    > Witam,
    > licz na do wiadczenia koleg w - szukam naj najpewniejszego kleju dla celu
    > przyklejenia pod sufitem drewnianej listwy. Sufit jest z MDF-u, listwa z MDF-
    > u, a na murze jest glad gipsowa. Genetralnie to mam do zrobienia to co
    > normalnie robi si wok pod ogi, ale na suficie. Listwa jest wiercwa kiem i
    > jeden bok b dzie klejony do sufitu, a drugi do g adzi. Zadne wiercenie ani
    > przybijanie nie wchodzi w rachub . Na dodatek najlepiej jakby ten klej wi za
    > bardzo szybko, tak bym wytrzyma z podniesionymi r kami a z apie :) i nie
> [...]
    Od razu cie uczule. Kleje jakie koledzy polecili beda trzymac byle na
    poczatku tej listwie pomoc przy wiszeniu aby klej zaczal wiazac.

    ALE! Niestety gladz gipsowa trzyma sie kiepsko sama siebie wiec jak
    nawet klej bedzie trzymal to listwa moze odejsc od sciany razem z
    warstwa gipsu. Pocieszenie moze byc takie ze jesli listwa jest lekka
    to sie bedzie trzymac. Jesli cos na niej bedzie wisiec albo bedzie
    narazona na urazy (dzieci/zwierzaki) to moze odejsc razem z gladzia.