  • Data: 2014-09-14 19:56:13
    Temat: Re: Kocioł idealny
    Od: Miki <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 14 września 2014 01:23:38 UTC+2 użytkownik dolniak napisał:
    > Aha ,do peletu piec musi byc przystosowany.Ponieważ podobno zdarzaly się wypadki
    cofnięcia sie zaru do zasobnika,kociol musi mieć zamontowany fabrycznie uklad
    gaszący:termostat i bańkę z wodą.

    Jest przystosowany - na dole zbiornika wspawana jest taka cienka rurka zaślepiona
    woskiem albo stearyną (jeszcze nie musiałem wymieniać...) Na rurkę nasunięty jest
    wężyk prowadzący do zwykłej bańki z wodą. Cofający się żar ma rozpuścić wosk i
    otwiera się przepływ z wodą.
    Można wykorzystać w każdym kotle - nie wymaga wiele pracy.

    Pozdrówka
    Miki