    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Subject: Re: Kocioł kondensacyjny x-funkcyjny
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 13 Apr 2018 21:48:28 +0200

    W dniu 2018-04-12 o 23:45, ToMasz pisze:

    > przestrzeń, to naukowcy wiedzieli że pióro lub długopis mogą przestać
    > pisać w z powodu braku grawitacji. kombinowali jak to zrobić żeby
    > pisało i nie zalewało. tłoczki, sprężynki i tym podobne. wydano na
    > badania worek złota. a wiesz co zrobili ruscy? Dali kosmonaucie
    > ołówek. Jak to pierwszy raz słyszałem to mi szczęka opadła. Jeśli coś
    > jest zrobione w prosty sposób i działa, to znaczy że jest dobre.
    > Poczytaj _ARGUMENTY_ dwóch kolegów wyżej które krytykują moje
    > rozwiązanie. Takie same argumenty miał instalator który za to samo
> [...]

    Tyle, że za swoje rozwiązanie mógłbyś zgnić w pierdlu, gdyby coś się
    zadziało i blok wyleciałby w powietrze.

    Co do instalatora to mu się nie dziwię. W końcu to on firmował montaż
    kotła i to jego jako pierwszego prokurator wziąłby za d...ę.

    Gdybyś zginął wraz ze swoją rodziną to kto by poświadczył, że tym, który
    dokonał tego druciarstwa był ktoś inny, a nie instalator?

    Instalacja gazowa w bloku to nie tylko Twoja, prywatna sprawa, a mądry
    instalator zastosuje tylko i wyłącznie podzespoły, które są
    certyfikowane i przeznaczone do takiego zastosowania.