    Subject: Re: Kocioł kondensacyjny x-funkcyjny
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: ToMasz <N...@o...pl>
    Date: Sat, 14 Apr 2018 13:17:16 +0200

    > Tyle, że za swoje rozwiązanie mógłbyś zgnić w pierdlu, gdyby coś się
    > zadziało i blok wyleciałby w powietrze.
    czytałeś ze zrozumieniem co napisałem? "sprytny zdalny paluszek"
    przekręcał pokrętło ustawniena temperatury z niezamarzaj na 60 stopni.
    to nie jest zakazane. Gdyby układ nie zadziałał, będę miał zimno. gdyby
    zadziałał sam, będę miał niepotrzebne grzanie przez weekend. układ mógł
    zadziałać tylko jeden raz, potem wymagał (swoistego) restetu

    > Instalacja gazowa w bloku to nie tylko Twoja, prywatna sprawa, a mądry
    > instalator zastosuje tylko i wyłącznie podzespoły, które są
    > certyfikowane i przeznaczone do takiego zastosowania.

    PRzynajmniej raz się w 100% zgadzamy. żeby ingerować w instalacje trzeba
    mieć wiedzę, umiejętności i uprawnienia. Ja się tego nie tykam. bo do
    zmiany temeperatury kaloryferów to uprawnieni chyba nie trzeba :)

    ToMasz