    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kolega liczyl ostatnio solary
    Date: Tue, 12 Feb 2013 16:22:17 +0100

    news:897f41e6-b4da-46b9-975f-12d9c1335202@googlegrou
    ps.com...
    W dniu wtorek, 12 lutego 2013 15:35:55 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    >Ja uważam ze się nie opłacaja.
    >Gaz się opłaca
    >U mnie w domu(200metrów po podłogach licząc) we wszystkich pomieszczeniach
    >21-22stC, CWU, gotowanie dla 3 osób a faktury >za gaz śmiesznie niskie.
    >OPstatnia faktura ok 90zł;)

    A widzisz. Ja dzieki solarom zaoszczedzilem w tym roku cztery tony wegla i
    tysiac litrow oleju opalowego. W tym roku podobnie jak w zeszlym faktura za
    wegiel to zero zlotych, za olej rowniez zero. Liczac wegiel po 800zl to na
    samym weglu zaoszczedzilem w tym roku 3200zl, a jest jeszcze zaoszczedzony
    olej, ktorego by nie denerwowac tych z gorszymi wynikami nie uwzglednie w
    obliczeniach. Szacuje wiec, ze instalacja zwroci mi sie po roku. No i jak tu
    sie nie oplaca?

    >Ja nie wiem

    Ja wiem, ale to tak glupie, ze nie napisze.

    >A następny papiez to będzie murzyn.

    Podobno murzyn, albo nie. Krag i tak znacznie zawezony.

    Pozdro.. TK