  • 1. Data: 2013-02-12 15:35:55
    Temat: Kolega liczyl ostatnio solary
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    i wyszlo, ze sie oplacaja.
    Ja nie wiem, Budyn chcial jakas jazde na przelomie sezonu.

    Kto wie czemu kobieta ma mozg 2% wiekszy od mozgu konia?

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2013-02-12 15:49:24
    Temat: Re: Kolega liczyl ostatnio solary
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 lutego 2013 15:35:55 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > i wyszlo, ze sie oplacaja.

    Ja uważam ze się nie opłacaja.
    Gaz się opłaca
    U mnie w domu(200metrów po podłogach licząc) we wszystkich pomieszczeniach 21-22stC,
    CWU, gotowanie dla 3 osób a faktury za gaz śmiesznie niskie. OPstatnia faktura ok
    90zł;)

    > Ja nie wiem, Budyn chcial jakas jazde na przelomie sezonu.

    Budyń będzie miał jazde jak mu 20cm styro w posadzce sie ugnie o kilkanascie mm a w
    14cm wełny nascianach myszy gniazdo zrobią;)

    > Kto wie czemu kobieta ma mozg 2% wiekszy od mozgu konia?

    Ja nie wiem

    A następny papiez to będzie murzyn.

  • 3. Data: 2013-02-12 16:21:17
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 12.02.2013 15:49, Kris pisze:

> [...]
    21-22stC, CWU, gotowanie dla 3 osób a faktury za gaz śmiesznie niskie. OPstatnia

    Znajomy chwalił się jak ty, że mało płaci za gaz - po roku okazało się,
    że licznik miał popsuty :)

    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com

  • 4. Data: 2013-02-12 16:22:17
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    ps.com...

> [...]
    >21-22stC, CWU, gotowanie dla 3 osób a faktury >za gaz śmiesznie niskie.

    A widzisz. Ja dzieki solarom zaoszczedzilem w tym roku cztery tony wegla i
    tysiac litrow oleju opalowego. W tym roku podobnie jak w zeszlym faktura za
    wegiel to zero zlotych, za olej rowniez zero. Liczac wegiel po 800zl to na
    samym weglu zaoszczedzilem w tym roku 3200zl, a jest jeszcze zaoszczedzony
    olej, ktorego by nie denerwowac tych z gorszymi wynikami nie uwzglednie w
    obliczeniach. Szacuje wiec, ze instalacja zwroci mi sie po roku. No i jak tu
    sie nie oplaca?

    >Ja nie wiem

    Ja wiem, ale to tak glupie, ze nie napisze.

    >A następny papiez to będzie murzyn.

    Podobno murzyn, albo nie. Krag i tak znacznie zawezony.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2013-02-12 16:33:25
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]

    >21-22stC, CWU, >gotowanie dla 3 osób a faktury za gaz śmiesznie niskie.

    A łyżka to: niemozliwe. Ja latem wiecej zuzywam gazu, na dwie osoby. No ale
    my sie tez myjemy.

  • 6. Data: 2013-02-12 17:21:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 lutego 2013 16:33:25 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > A łyżka to: niemozliwe. Ja latem wiecej zuzywam gazu, na dwie osoby. No ale

    Popsuta łyżka
    > my sie tez myjemy.

    My też się myjemy.
    Mało tego często się w wannie kąpiemy a wannę mamy z tych większych;)

  • 7. Data: 2013-02-12 17:33:59
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-02-12 17:21, Kris pisze:
    > My też się myjemy.
    > Mało tego często się w wannie kąpiemy a wannę mamy z tych większych;)
    Widocznie Ghost woli w ciepłej wodzie ;-)

    Maciek

  • 8. Data: 2013-02-12 17:39:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 lutego 2013 17:33:59 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

    > Widocznie Ghost woli w ciepłej wodzie ;-)

    Podobno w zimnej lepiej dla zdrowia, ale nie testowałem.
    Wolę w ciepłej.

  • 9. Data: 2013-02-12 18:28:22
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Widocznie Ghost woli w ciepłej wodzie ;-)

    O taaaaaak. Ja pod prysznicem sie wyparzam po bieganiu. A ile pary na
    scianach zostaje po kapieli mojej zony, starczylo by lokomotywie na kurs z
    Katowic do Krakowa.

  • 10. Data: 2013-02-12 18:29:43
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

    >Popsuta łyżka

    >My też się myjemy.
    >Mało tego często się w wannie kąpiemy a wannę mamy z tych większych;)

    Ale kazdy w swojej wodzie, czy wspolna? ;-)