  • 51. Data: 2013-02-15 12:06:43
    Temat: Re: Kolega liczyl ostatnio solary
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:96177031-f636-4bad-bbb0-2c5a39b43c0c@googlegrou
    ps.com...
    W dniu czwartek, 14 lutego 2013 16:34:31 UTC+1 użytkownik kiki napisał:

    >załóż nowy wątek, tylko w temacie daj NTG. Zimą tradycyjnie trzeba by sie
    >zająć tematami nie z tej grupy. Ja ci kiki wszystko >wyjasnię :-)

    Kiki to typ wyzwolonych laikow, ktorych to na sile katolicy nawracaja.
    Podobno.
    Tylko mija kolejny rok a On jeden w kolko o tym gada. Nikt nie komentuje
    babochlopa w sejmie, czy jawnego pedala mimo, ze to dotyka nas wszystkich
    znacznie bardziej niz papiez murzyn laika, ktoremu to powinno zwisac. We
    Francji juz mamy rodzic 1 i rodzic 2. Moze Kiki tam sie przeprowadz,
    bedziesz mogl zaklinac rzeczywistosc z banda nowoczesnych klakierow.

    Pozdro.. TK

  • 52. Data: 2013-02-15 12:46:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 lutego 2013 16:06:50 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ja sie przychylam...
    Wiesz teraz związki partnerskie w modzie więc róznie to może byc w tej wannie;))

  • 53. Data: 2013-02-15 13:19:30
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    ps.com...

    >Wiesz teraz związki partnerskie w modzie więc róznie to może byc w tej
    >wannie;))

    Dobra nie chce...

    Pozdro.. TK

  • 54. Data: 2013-02-16 22:24:11
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2013-02-12 17:21, Kris pisze:

    > Popsuta łyżka
    >
    > My też się myjemy.
    > Mało tego często się w wannie kąpiemy a wannę mamy z tych większych;)

    Gratuluję. Udało ci się wymyśleć perpetum mobile. :-)

    M.

  • 55. Data: 2013-02-16 22:54:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 16 lutego 2013 22:24:11 UTC+1 użytkownik M. napisał:

    > Gratuluję. Udało ci się wymyśleć perpetum mobile. :-)

    Na nagrodę jakąś mogą liczyć?

  • 56. Data: 2013-02-16 23:05:25
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    ps.com...
    W dniu sobota, 16 lutego 2013 22:24:11 UTC+1 użytkownik M. napisał:

    > Gratuluję. Udało ci się wymyśleć perpetum mobile. :-)

    Na nagrodę jakąś mogą liczyć?

    Usmiech kierownika grupy.

    Pozdro.. TK