  • 1. Data: 2013-02-11 10:29:16
    Temat: Policyjne deja vu
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Kilka lat temu

    http://www.tygodnikpodhalanski.pl/index.php?mod=news
    &id=820

    parę dni temu

    http://podhale24.pl/aktualnosci/artykul/22741/Komend
    ant_policji_z_Kroscienka_smiertelnie_potracil_kobiet
    e.html

    Oczywiście w policji w Krakowie, bez śledztwa i wyników ekspertyz, wiedzą
    już że "raczej nie ma tu winy kierowcy"

    Marek

  • 2. Data: 2013-02-12 17:06:34
    Temat: Re: Policyjne deja vu
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 lutego 2013 10:29:16 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:

    > Oczywiście w policji w Krakowie, bez śledztwa i wyników ekspertyz, wiedzą
    > już że "raczej nie ma tu winy kierowcy"

    Kierowal pustakiem, czy styropianem ? Nic sie nie martw - swiadectwo energetyczne
    wykaze kto byl winien!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2013-02-12 20:24:45
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    ps.com...
    napisał:

    >Kierowal pustakiem, czy styropianem ? Nic sie nie martw - swiadectwo
    >energetyczne wykaze >kto byl winien!

    Już po pięciu sekundach anulowałem ten post na tej grupie jak tylko
    zauważyłem błąd, ale niestety, nie działa to na wszystkich serwerach :)
    Co nie przeszkadza w tym że wiadomość ciekawa.

    Marek