  • 11. Data: 2013-02-12 18:45:38
    Temat: Re: Kolega liczyl ostatnio solary
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 lutego 2013 18:29:43 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Ale kazdy w swojej wodzie, czy wspolna? ;-)

    Często wspólnie z żoną, czasami pojedynczo;)

  • 12. Data: 2013-02-12 18:45:57
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 12 lutego 2013 15:35:55 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Ja nie wiem, Budyn chcial jakas jazde na przelomie sezonu.

    ja to przez chwile załowałem ze moje solary nie sa ustawione "zimowo" - już mi
    przeszło - przez ostatnie 2 miesiące było może z 8 godzin słońca.

    > Kto wie czemu kobieta ma mozg 2% wiekszy od mozgu konia?

    jesteś zwykłą męska szowinistyczna świnią :-)

    b.

  • 13. Data: 2013-02-12 18:50:31
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 12 lutego 2013 15:49:24 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > U mnie w domu(200metrów po podłogach licząc) we wszystkich pomieszczeniach
    >21-22stC, CWU, gotowanie dla 3 osób a faktury za gaz śmiesznie niskie. OPstatnia
    >faktura ok 90zł;)

    oczywiście :-)

    b.

  • 14. Data: 2013-02-12 18:51:52
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 12 lutego 2013 15:49:24 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Budyń będzie miał jazde jak mu 20cm styro w posadzce sie ugnie o kilkanascie >mm

    zrobie podłogi z gumy!!!!

    b.

  • 15. Data: 2013-02-12 18:56:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 lutego 2013 18:50:31 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > oczywiście :-)

    Wpłać 1zł na cel charytatywny to skan faktur wrzucę
    3 ostatnie moje faktury za gaz to kwoty około 90zł

  • 16. Data: 2013-02-12 19:05:48
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 12 lutego 2013 18:56:20 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > 3 ostatnie moje faktury za gaz to kwoty około 90zł

    no dobra - po co sie mamy domyślać -od razu podaj gdzie jest haczyk :) Oprócz gazu
    grzejsz prądem i masz kominek, tak? :-)
    bo te 90zł starczy na jakies 40m3 gazu - u mnie miesięcznie wiecej szło na gotowanie
    i cwu, i to po odzysku ciepła z kanalizy.
    No ale zeby cie nie dręczyć - opowiedz o tej zonie w wannie :P Jakieś fotki mile
    widziane :)

    b.

  • 17. Data: 2013-02-12 21:34:35
    Od: k...@g...com

> [...]
    >
    > Ja nie wiem, Budyn chcial jakas jazde na przelomie sezonu.
    >

    > Kto wie czemu kobieta ma mozg 2% wiekszy od mozgu konia?

    Opłacalność uzależniona jest tylko i wyłącznie od ceny kolektorów i reszty
    instalacji. Nośnik jest darmo. Jeśli inwestycja zwróci się w przeciągu góra 3 lat to
    się opłaca. Jak ma się zwrócić w przeciągu dwudziestu lat to się nie opłaca.

  • 18. Data: 2013-02-12 22:44:13
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >ja to przez chwile załowałem ze moje solary nie sa ustawione "zimowo" - już
    >mi przeszło - przez ostatnie 2 miesiące było może z 8 >godzin słońca.

    Dokladnie tak jest. Dwa lata temu w grudniu bylo niezle, ale tez i zimy nie
    bylo. Do tej pory, jak i w grudniu nie dosc, ze sniegu po pachy to i slonca
    brak. Bez sensu to usawienie zimowe.

    >jesteś zwykłą męska szowinistyczna świnią :-)

    Byl bym gdybym dokonczyl. :-)

    Pozdro.. TK

  • 19. Data: 2013-02-13 08:41:37
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 12.02.2013 18:50, Budyń wrote:
    >21-22stC,
    CWU, gotowanie dla 3 osób a faktury za gaz śmiesznie niskie. OPstatnia
    >faktura ok 90zł;)

    Bardzo malo placisz. A nie dogrzewasz kominkiem itp?

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 20. Data: 2013-02-13 10:26:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 lutego 2013 08:41:37 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
    > Bardzo malo placisz. A nie dogrzewasz kominkiem itp?
    Kominkiem nie dogrzewam.
    Mam kominek tzw. otwrty ale palę w nim dosłownie kilka razy do roku w tym roku dwa
    razy;)