  • Data: 2016-06-02 11:38:12
    Temat: Re: Koło do taczki wypełnione pianka
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Kżyho napisał:

    > Tylko błędnie moim zdaniem zakładasz, że to szuwaks był zły, a nie dętka
    > jakaś dziwna...

    Moje założenia są *być może* błędne, ale mimo wszystko wolę dalej
    trwać w swoich błędach i wyobrażać sobie, że nie jest wykluczone, że
    moja opona też jest jakaś dziwna i może to zamanifestować w zetknięciu
    z niezłym szuwaksem.

    Wiem, z takim podejściem do opon nigdy nie zostanę prezydentem RP.
    Ani nawet na pracę w BOR nie mam co liczyć. W ogóle może nie jestem
    Prawdziwym Polakiem.

    --
    Jarek