    From: "Tomasz O." <t...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kompresor "zrób to sam"
    Date: Wed, 13 Oct 2010 13:42:07 +0200

    Użytkownik "Jacek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i8uol0$gti$1@news.task.gda.pl...
    > Generalnie pożytek z takiego kompresora niewielki, co najwyżej do
    > aerografu albo do podpompowania kółek.
    Nie wiem jak z agregatu od lodówki ale ja mam kompresor wymontowany ze
    starego wysłużonego unitu stomatologicznego i działa całkiem dobrze.
    Dorobiłem do tego zbiornik z butli od LPG na oko około 30-40 litrów. Grzej
    się przy dłuższej ciągłej pracy ale zdażyło mi się nim malować powierzchnie
    kilkudziesięciu metrów kwadratowych na raz. Zdaża się, że mu brakuje
    wydajności ale do drobnych prac wystarcza. Daje coś koło 10 atmosfer.

    Tomasz