  • Data: 2020-03-15 11:30:51
    Temat: Re: Koronawirus - filtry do rekuperatorów
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.03.2020 o 10:42, Budyń pisze:
    > chcesz o tym porozmawiac? prosze bardzo, zapraszam kazdego kto mnie przekona ze ta
    katastrofa nie nadchodzi.
    > ps. dla jasnosci oczywiscie w przypadkowych miejscach wyrywkowo odsłuchałem ten
    matariał, żadnego zaskoczenia nie bło.
    Mnie tylko zastanawia, że totalniacy tak łatwo opanowują umysły ludzi.
    Jak nie faszyści, to komuniści, teraz inni ...iści. Może po prostu ludzi
    jest za dużo i pożądana jest depopulacja, więc się steruje w kierunku
    nieposiadania dzieci. Może cywilizacja łacińska juz się "przejadła" i
    przyszedł na nią kres. Ciekawe, co potem.
    Jacek