  • 1. Data: 2020-03-13 19:31:01
    Temat: Koronawirus - filtry do rekuperatorów
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    Są takie co nie puszczą koronawirusa? Co zrobić ze starymi? To nuby
    odpady biologiczne ale bezpieczniej spalić w ogródku nie?

  • 2. Data: 2020-03-13 19:57:48
    Temat: Re: Koronawirus - filtry do rekuperatorów
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 13/03/2020 19:31, KIKI wrote:
    > Są takie co nie puszczą koronawirusa?

    Nie wiem. Ale są takie które *ograniczają* *niektóre* wirusy.

    Szukaj HEPA.

    > Co zrobić ze starymi? To nuby
    > odpady biologiczne ale bezpieczniej spalić w ogródku nie?

    A jak nie spalisz to co niby ma się stać?

  • 3. Data: 2020-03-13 21:07:40
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-03-13 o 19:31, KIKI pisze:
    > Są takie co nie puszczą koronawirusa? Co zrobić ze starymi? To nuby
    > odpady biologiczne ale bezpieczniej spalić w ogródku nie?

    koronawirus ginie sam bez nosiciela w kilkanaście godzin.

  • 4. Data: 2020-03-13 21:41:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wirusy nie giną bo nie są żywe? One się psuja, degradują itp.

  • 5. Data: 2020-03-14 08:46:48
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Wirusy nie giną bo nie są żywe? One się psuja, degradują itp.

    no ok skrót myślowy, ale który każdy zrozumie :)

  • 6. Data: 2020-03-14 09:53:45
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 13.03.2020 o 19:31, KIKI pisze:
    > Co zrobić ze starymi? To nuby
    > odpady biologiczne ale bezpieczniej spalić w ogródku nie?
    Toż to czyn kryminalny! Nie dość, że łamie przepisy ustawy z 14 grudnia
    2012 o odpadach, to jeszcze emituje złowrogi CO2.
    Jacek

  • 7. Data: 2020-03-14 12:30:17
    Od: e...@g...com

    Totalni się zaraz rzuca, ze wirusy trzeba chronić jak dziki, drzewa, karpie. Zabijać
    można tylko dzieci w łonie matki.

  • 8. Data: 2020-03-14 13:36:31
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 14.03.2020 o 12:30, e...@g...com pisze:
    > Totalni się zaraz rzuca, ze wirusy trzeba chronić jak dziki, drzewa, karpie.
    Zabijać można tylko dzieci w łonie matki.
    O, widzę, że Kolega też dostrzegł pewne podobieństwa "obrońców" przyrody
    i klimatu, do pewnych organizacji nie znoszących innych poglądów, niz
    jedynie słuszne. Pozawalam sobie na mały link do wypowiedzi Tomasza
    Wróblewskiego na ten temat:
    https://youtu.be/yn7jfVuYpD8
    Jacek

  • 9. Data: 2020-03-14 15:16:21
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 14 marca 2020 13:36:32 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
    > i klimatu, do pewnych organizacji nie znoszących innych poglądów, niz
    > jedynie słuszne. Pozawalam sobie na mały link do wypowiedzi Tomasza
    > Wróblewskiego na ten temat:
    > https://youtu.be/yn7jfVuYpD8

    30sekud tego materiału
    "dogmat: bezkrytycznej wiary w nieuchronny kataklizm"

    resztę sobie mogę darować. Otóż wg. co udało mi sie wyguglać (czyli nie jestem
    bezkrytyczny) nieuchronny kataklizm czeka nasze dzieci. Zródła zebrana tu
    naukaoklimacie.pl
    Pytałem równiez i na tym forumie - o kontrargumenty wobec tamtego stanowiska. Nie ma.
    Jesli ktos ma - bardzo poproszę.
    Wobec tego to pan Wróblewski jest "bezkrytycznym negacjonistą klimatycznym".

    Mam wrażenie że różni prawicowi zwykle publicyści maja wbudowny zerojedynkowy
    przełącznik - jeśli coś głoszą lewacy a różni kombinatorzy albo wręcz całe kraje na
    tym zarabiają to jest to absolutny dowód, że głoszą fałsz.

    b.

  • 10. Data: 2020-03-14 21:35:47
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Fri, 13 Mar 2020 13:41:40 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder wrote:

    > Wirusy nie giną bo nie są żywe? One się psuja, degradują itp.

    No zobacz, klucze też nie są żywe a także często giną.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka