  • 1. Data: 2020-03-05 16:54:34
    Temat: Ściana pęka
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Blok ma 15 lat.
    Zawsze w tym miejscu ściana się sypała.
    Wszyscy mówili woda z balkonu.

    Dzisiaj rozwaliłem i
    Zastanawia mnie to ładne pękniecie na wysokości łaczenia beton-cegła.
    Jak się dobrze przyjrzałem to jest pekniecie przez całą ścianę.
    No i co teraz?
    Twardy styropian i przykleić?

    http://imgurl.pl/img2/srodek_5e611fb3a69a2.jpg
    http://imgurl.pl/img2/zewnatrz_5e611fb3a7364.jpg

    http://imgurl.pl/img2/balkon_5e611fb3a7582.jpg
    http://imgurl.pl/img2/z-bok_5e611fb3a777b.jpg

    ?

  • 2. Data: 2020-03-05 19:11:51
    Temat: Re: Ściana pęka
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    pęknięcie:D

    zatynkuj czy zagipsuj i zapomnij...:)

  • 3. Data: 2020-03-05 20:24:34
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 marca 2020 19:13:56 UTC+1 użytkownik sirapacz napisał:
    > pęknięcie:D
    >
    > zatynkuj czy zagipsuj i zapomnij...:)

    Zapomniałem o zdjęciu przed :
    http://imgurl.pl/img2/przed_5e6151a5d0536.jpg
    I o zdjęcie mnie martwi

  • 4. Data: 2020-03-05 21:28:18
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-03-05 o 20:24, Bolko pisze:

    > Zapomniałem o zdjęciu przed :
    > http://imgurl.pl/img2/przed_5e6151a5d0536.jpg
    > I o zdjęcie mnie martwi

    Po prostu wilgoć ci podłazi od dołu. Ew. gdzieś z tych płytek
    balkonowych (może nie ma spadku?).
    A pod tymi panelami nie masz jakichś śladów wilgoci?

    Olałbym pęknięcie a szukałbym źródła wody.

  • 5. Data: 2020-03-06 11:13:11
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 5.03.2020 o 16:54, Bolko pisze:

    > Blok ma 15 lat.
    > Zawsze w tym miejscu ściana się sypała.
    > Wszyscy mówili woda z balkonu.

    Jak Ci wszyscy mówią, żeś pijany, to nie dyskutuj,
    tylko idź spać, czyli uszczelnij fugi na balkonie
    (wersja soft), lub zerwij kafelki wokół tej betonowej
    podwaliny i wodoodpornij ją (wersja hard). Jest jeszcze
    alternatywa do kucia: oszklenie balkonu, by deszcz nie
    zalewał płytek, przynajmniej od strony zachodniej
    (choć i wiatr ze wschodu niczego dobrego nie wróży),
    ale w warunkach blokowych może być to trudne ze względów
    administracyjnych. W takim przypadku miałbyś 2 w 1:
    suchą ścianę i prawie ogród zimowy.

  • 6. Data: 2020-03-06 16:52:08
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 6 marca 2020 11:13:13 UTC+1 użytkownik collie napisał:

> [...]
    > ale w warunkach blokowych może być to trudne ze względów
    > administracyjnych. W takim przypadku miałbyś 2 w 1:

    Problem jest taki że ze dwa lata temu nadźgałem silikonu gdzie się dało.
    Pan rzeczoznawca z Warty powiedział wtedy że może od okna bp jest nad
    Ale ściągnąłem parapet z zewnatrz i zero wilgoci.
    Skuwanie nie wchodzi w grę bo już w ubiegłym roku robiłem inny balkon
    i mam dość. Tu będzie o wiele trudniej bo większość płytek jest schowana.
    I słychać żę poza pierwszymi są dobrze przyklejone

  • 7. Data: 2020-03-06 20:31:52
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 6 marca 2020 09:52:10 UTC-6 użytkownik Bolko napisał:

    > Problem jest taki że ze dwa lata temu nadźgałem silikonu gdzie się dało.

    Widac za malo.

    > Pan rzeczoznawca z Warty powiedział wtedy że może od okna bp jest nad

    I ktos na podstawie fotek ci powie wiecej niz rzeczoznawca na miejscu?

    > Ale ściągnąłem parapet z zewnatrz i zero wilgoci.

    Bo to nie parapet. To plytki na balkonie skrywaja tajemnice.

    > Skuwanie nie wchodzi w grę bo już w ubiegłym roku robiłem inny balkon

    No to bedziesz mial to co masz. No chyba ze se na silikonie przykleisz folie zeby ci
    w ten rog nie wciekalo. Wygladac bedzie jak u cygana ale moze zadziala. O ile woda
    nie podcieka przez caly balkon...

    > i mam dość. Tu będzie o wiele trudniej bo większość płytek jest schowana.
    > I słychać żę poza pierwszymi są dobrze przyklejone

    Masz napisane co trzeba zrobic.

    Jak chcesz nieco se roboty oszczedzic to mozesz tylko pierwszy rzadek plytek oderwac.
    Natnij je katowka i je wykuj. Bedziesz widzial ktoredy woda plynie.

    Ale to musisz zrobic jak pada. Albo krotko po bo jak widze to duzo wody ci tam nie
    cieknie.

    Tak czy siak albo znajdziesz skad ci woda podcieka albo zawsze bedzie ci tam gnic.

    Do kompletu obejrz sobie jak to wyglada od dolu balkonu. I zapytaj sasiada czy tez ma
    jakies zacieki.

    Jak bedziesz mial "szczescie" to moze spoldzielnia/wspolnota sie tematem zajmie bo
    moze cieknie z gory a nie z tego balkonu.

  • 8. Data: 2020-03-06 23:23:49
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 5 Mar 2020 07:54:34 -0800 (PST), Bolko wrote:

> [...]
    > Zastanawia mnie to ładne pękniecie na wysokości łaczenia beton-cegła.
    > Jak się dobrze przyjrzałem to jest pekniecie przez całą ścianę.

    Wybuduj dom na wsi.

    mspanc :-P

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 9. Data: 2020-03-07 01:13:29
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 6.03.2020 o 23:23, Roman Tyczka pisze:

    > Wybuduj dom na wsi.
    >
    > mspanc :-P

    A na wsi mówią: śmieje się jak głupi do sera.

  • 10. Data: 2020-03-07 18:01:04
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Sat, 7 Mar 2020 01:13:29 +0100, collie wrote:

    > A na wsi mówią: śmieje się jak głupi do sera.

    A w mieście co mówią?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka