  • 1. Data: 2020-03-01 19:13:18
    Temat: Prosty termostat wkładany w gniazdko
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Ktoś nietechniczny potrzebuje prostego termostatu:

    a) wpinany do gniazdka
    b) posiada przelotowe gniazdko
    c) czujnik zdalny na drucie, minimalnie 50cm
    d) regulacja temperatury cyfrowo i z pamięcią

    Będzie to sterować grzałką o mocy koło kilkuset wat, w zakresie odczytu
    50-80 stopni.

    Istotne że to ma być gotowiec, najlepiej w wersji wtyczki do gniazdka,
    takiej jak programatory elektroniczne.

    Widział ktoś może gotowca?

    Jest sobie np:
    https://allegro.pl/oferta/termostat-manualny-wtyczko
    wy-t002-16a-podczerwie-7955610427

    Ale chodzi o to że czujnik ma być na drucie, będzie w kontakcie z
    obudową zbiornika.

    PS. To nie do c.w.u, ponadto problem zagotowania nie istnieje,
    urządzenie ma termostat bimetaliczny ale nieregulowalny, na 80 stopni,
    chodzi o zmniejszenie tempetarury.

    Druciarstwo odpada, osoba nie lubi bawić się w elektrykę. Szukam gotowca.

  • 2. Data: 2020-03-01 20:25:35
    Temat: Re: Prosty termostat wkładany w gniazdko
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 01.03.2020 o 19:13, heby pisze:
    > Cześć.
    >
    > Ktoś nietechniczny potrzebuje prostego termostatu:

    https://allegro.pl/oferta/termostat-ts06-e-regulator
    -temperatury-do-gniazdka-8480743173?utm_feed=aa34192
    d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_
    medium=cpc&utm_campaign=_DIO_pla_dom_budownictwo-ogr
    zewanie&ev_adgr=Ogrzewanie+-+Akcesoria&gclid=Cj0KCQi
    A1-3yBRCmARIsAN7B4H05qP0pYEPvLjUWIm9oW2HoRB6xp3xEjP9
    5uKJnm6MkCdpxM0dSmtkaAgwwEALw_wcB

  • 3. Data: 2020-03-02 18:49:44
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2020-03-01 o 19:13, heby pisze:
> [...]
    > chodzi o zmniejszenie tempetarury.
    >
    > Druciarstwo odpada, osoba nie lubi bawić się w elektrykę. Szukam gotowca.

    N ie do końca wg potzreb bo tzreba by nieco dorobić (gniazdko) ale za to
    cena do jakości chyba najlepsza:
    https://termoregulatory.pl/pl/regulatory-onoff/232-r
    egulator-temperatury-na8810a-9999001001073.html
    niedawno kupiłem i faktycznie cena do jakości extra!

    Robak

  • 4. Data: 2020-03-03 06:39:13
    Od: A S <a...@e...pl>

    W dniu 2020-03-01 o 19:13, heby pisze:
    > Cześć.
    >
    > Ktoś nietechniczny potrzebuje prostego termostatu:

    Wpisz w jakis Aliexpress "digital thermostat socket"
    Kupilem za 8$ i zamierzam wykorzystac do parzenia wędlin
    i grzania szynkowara za pomocą zwyklej kuchenki elektrycznej
    załączanej przez ten termostat.
    --
    A S