  • 81. Data: 2020-03-23 09:25:04
    Temat: Re: Koronawirus - filtry do rekuperatorów
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 23.03.2020 o 08:05, Runt pisze:

    > WON na rusztowanie kanalio!

    E tam, jeszcze rusztowanie pobrudzi. Do bałuckiego
    szmondaka lepiej krótkimi, żołnierskimi słowy: idy
    w pisdu! Ale kij trzymać w pogotowiu ("bez kija
    i noża nie podchodź do bałuciorza").

  • 82. Data: 2020-03-24 07:21:06
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-03-22 o 19:33, Budyń pisze:
    > klimatycznego? tak. O tym mnie przykonali na naukaoklimacie.pl i nikt nie potrafi
    dać racjonalnych argumentów im przeciwnych.

    > b.

    Ja natomiast jestem wyznawcą tego gościa:
    https://www.youtube.com/watch?v=Gtszpk9zLL4

    Ale uprzedzam, że jak wysłuchasz uważnie co on mówi to przewartościujesz
    całe swoje dotychczasowe życie i już nie będziesz mógł spokojnie spać po
    nocach, a całą wiedzę zdobytą na naukaoklimacie.pl wsadzisz między bajki ;)

  • 83. Data: 2020-03-24 08:03:36
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 marca 2020 07:21:20 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    > nocach, a całą wiedzę zdobytą na naukaoklimacie.pl wsadzisz między bajki ;)

    Mozna oczywiscie wszystko obrócić w żart, to zresztą jedna z metod dyskusji- jesli
    brak argumentów wyśmiej gościa. Zamiast argumentu - skecz.

    Ale zauważ: ten z on dokładnie mowi to co ja wyczytałem: "planeta ma sie dobrze, to
    ludzie maja przejebane"

    a ten od naukioklimacie:
    https://youtu.be/arfRpznOwCo?t=3640

    Masz dzieci? Bo ja mam. I ja nie dozyję tego, że tu się będziemy wzajemnie mordować.
    Ale one tego dożyją.

    b.

  • 84. Data: 2020-03-24 16:43:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A skąd wiesz że mówi prawdę. Przecież tak jak inni nie chuja się na tym nie znasz.
    Nasłuchasz się, wdrukuja Ci jakies informacje. I dasz się za nie pokroić. Jak go
    ktoś spytał o innych naukowców co mają trochę inne zdanie niż on to ich wyśmiał. A
    tamci to profesorowie itp.

  • 85. Data: 2020-03-24 18:53:26
    Od: Runt <r...@a...las>

    W dniu 2020-03-24 o 16:43, cwel Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
    ktoś spytał o innych naukowców co mają trochę inne zdanie niż on to ich wyśmiał. A

    zenus, mądrości chodząca! przestań pieprzyc te swoje ambaje!

    --
    Runt

    All's well that ends well!

  • 86. Data: 2020-03-24 19:15:27
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 marca 2020 16:44:01 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    ktoś spytał o innych naukowców co mają trochę inne zdanie niż on to ich wyśmiał. A

    zenek, od dawna prosze o linki do wiarygodnych naukowców będących klimatycznymi
    sceptykami. Masz to daj.

    b.

  • 87. Data: 2020-03-24 21:14:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Słabo sobie przypominam żebym brał udział tutaj w jakiś pseudonaukowych
    talmudystycznych dyskusjach o klimacie. Jeśli już to zawsze przedstawiałem własne
    stanowisko. Czasami podpierałem się jakimi danymi, na przykład o czystości powietrza
    posiłkowalem się profesjonlnymi danymi. W tym temacie pojawił się oszołmen
    sprzedający swoje wizje. Może i on wykształcenie ma. Ale jego stanowisko że inni
    profesorowie głupi a on madry stawia go na równi z prezesem Towarzystwa Płaskiej
    Ziemi. Ty możesz mu przelew na 50 złotych wysłać. Co mi do tego jak wydajesz swoją
    kasę.