    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 24 Mar 2020 13:14:34 -0700 (PDT)
    <5e6ef7a3$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e775795$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <5e77a8e9$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <5e79a6d2$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <2...@g...com>
    <c...@g...com>
    Subject: Re: Koronawirus - filtry do rekuperatorów
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Słabo sobie przypominam żebym brał udział tutaj w jakiś pseudonaukowych
    talmudystycznych dyskusjach o klimacie. Jeśli już to zawsze przedstawiałem własne
    stanowisko. Czasami podpierałem się jakimi danymi, na przykład o czystości powietrza
    posiłkowalem się profesjonlnymi danymi. W tym temacie pojawił się oszołmen
    sprzedający swoje wizje. Może i on wykształcenie ma. Ale jego stanowisko że inni
    profesorowie głupi a on madry stawia go na równi z prezesem Towarzystwa Płaskiej
    Ziemi. Ty możesz mu przelew na 50 złotych wysłać. Co mi do tego jak wydajesz swoją
    kasę.