  • 1. Data: 2020-03-13 09:00:53
    Temat: kabina w łazience
    Od: r...@p...onet.pl

    Witam
    Adaptuję część korytarza na łazienkę, mam wykonaną wylewkę i będą obłożone ściany
    płytami k-g na stelażu. Kabina prysznicowa będzie bez brodzika, na podwyższeniu z
    odpływem liniowym i szybą. Mam pytanie związane z wykonaniem podwyższenia pod kabinę,
    czy powinienem zrobić je przed wykonaniem ścian z płyt k-g, czy najpierw wykonać
    ściany aby mieć kąt prosty a następnie po zabezpieczeniu hydroizolacją wykonać
    podwyższenie

  • 2. Data: 2020-03-13 09:09:12
    Temat: Re: kabina w łazience
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 13 marca 2020 09:00:55 UTC+1 użytkownik r...@p...onet.pl
    napisał:
> [...]
    wykonać ściany aby mieć kąt prosty a następnie po >zabezpieczeniu hydroizolacją

    A bez podwyższenia się nie da?
    Bo to by było praktyczniejsze rozwiązanie

  • 3. Data: 2020-03-13 09:16:22
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-03-13 o 09:09, Kris pisze:

    > A bez podwyższenia się nie da?
    > Bo to by było praktyczniejsze rozwiązanie

    jak adoptuje korytarz to pewnie mu spadku brakuje.
    Przecież chyba sam sobie by dodatkowej roboty i kosztów nie szukał.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2020-03-13 09:25:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 13 marca 2020 09:16:14 UTC+1 użytkownik Irokez napisał:

    > jak adoptuje korytarz to pewnie mu spadku brakuje.
    > Przecież chyba sam sobie by dodatkowej roboty i kosztów nie szukał.

    Tak tylko zapytałem bo z doświadczenia wiem że czasami ludziska nieświadomi są że coś
    można zrobić prościej/ lepiej.
    Aczkolwiek oczywiście że nie zawsze i nie wszędzie się tak da.

  • 5. Data: 2020-03-13 09:48:07
    Od: r...@p...onet.pl

    napisał:
> [...]
    ściany aby mieć kąt prosty a następnie po zabezpieczeniu hydroizolacją wykonać

    Podwyższenie musi być, jest już zrobiona kanalizacja i nie ma możliwości obniżenia

  • 6. Data: 2020-03-13 09:50:16
    Od: r...@p...onet.pl

    napisał:
> [...]
    ściany aby mieć kąt prosty a następnie po zabezpieczeniu hydroizolacją wykonać

    Chodzi mi głównie co mam najpierw zrobić, ściany z k-g a następnie podwyższenie, czy
    najpierw podwyższenie a później ściany

  • 7. Data: 2020-03-13 10:26:04
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 13.03.2020 o 09:50, r...@p...onet.pl pisze:

    > Chodzi mi głównie co mam najpierw zrobić, ściany z k-g a następnie podwyższenie,
    czy najpierw podwyższenie a później ściany

    Nic nie robić. Kupić kabinę prysznicową wolnostojącą,
    podłączyć tylko wodę, odpływ i gotowe - można po godzinie
    brać prysznic, bez karton-gipsu i kafelkowania. Są nawet
    takie autonomiczne kabiny z wanną i hydromasażem, pełny
    wypas:

    https://zapodaj.net/86b79dae6d86e.jpg.html

  • 8. Data: 2020-03-13 11:11:20
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-03-13 o 10:26, collie pisze:

> [...]
    > brać prysznic, bez karton-gipsu i kafelkowania. Są nawet
    > takie autonomiczne kabiny z wanną i hydromasażem, pełny

    jasne
    a potem po pijaku się oprze o tą chińską ściankę i wpadnie z kabiną do
    kuchni albo salonu

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2020-03-13 12:02:40
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Podwyższenie musi być, jest już zrobiona kanalizacja i nie ma możliwości obniżenia

    Możesz zabudować pompę do nieczystości i dzięki temu nie martwisz się o
    spadki
    Taką w ścianę która rozdrabnia i przekazuje dalej

  • 10. Data: 2020-03-13 12:18:56
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 13.03.2020 o 09:16, Irokez pisze:

    > jak adoptuje korytarz to pewnie mu spadku brakuje.
    > Przecież chyba sam sobie by dodatkowej roboty i kosztów nie szukał.

    no nie wiem. taniej i prościej byłoby postawić brodzik i kabinę.