  • 11. Data: 2020-03-13 12:34:56
    Temat: Re: kabina w łazience
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 13.03.2020 o 11:11, Irokez pisze:

    > jasne
    > a potem po pijaku się oprze o tą chińską ściankę i wpadnie z kabiną do kuchni albo
    > salonu

    Rada: nie pić. W wannie.

  • 12. Data: 2020-03-13 14:53:27
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-03-13 o 12:18, ToMasz pisze:

    > no nie wiem. taniej i prościej byłoby postawić brodzik i kabinę.

    ale to była odpowiedź w temacie czy robić podwyższenie a nie brodzik vs
    odpływ liniowy. Bo równie dobrze mógłby zrobić brodzik w podłodze bez
    podwyższenia, ale brak mu spadu do kanalizy, więc co by nie chciał musi
    byś odpływ wyżej.

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2020-03-13 19:14:55
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-03-13 o 09:50, r...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    płytami k-g na stelażu. Kabina prysznicowa będzie bez brodzika, na podwyższeniu z
    odpływem liniowym i szybą. Mam pytanie związane z wykonaniem podwyższenia pod kabinę,
    czy powinienem zrobić je przed wykonaniem ścian z płyt k-g, czy najpierw wykonać
    ściany aby mieć kąt prosty a następnie po zabezpieczeniu hydroizolacją wykonać
    podwyższenie

    > Chodzi mi głównie co mam najpierw zrobić, ściany z k-g a następnie podwyższenie,
    czy najpierw podwyższenie a później ściany

    Razem, w końcu to dużo roboty nie ma, potem wszystko smarujesz folią w
    płynie a w narożniki wklejasz pas uszczelniający.

    --
    Janusz

  • 14. Data: 2020-03-14 07:53:35
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Ja u siebie najpierw robię część poziomą (wylewki ze spadkami w kierunku
    odwodnienia). A po zakończeniu podłogi robię przedściankę z GK, która
    zasłania baterię podtynkową prysznicową i mogą w niej ukszatłtować fajne
    wnęki. Płyty gk opierają się na posadzce. Na koniec oczywiście filia w
    płynie plus taśmy, na newralgiczne miejsca nawet maty hydroizolacyjne (przy
    odwodnieniu liniowym), żeby mieć pełną szczelność.

    Pzdr

  • 15. Data: 2020-03-16 22:54:33
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-03-13 o 09:00, r...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    ściany aby mieć kąt prosty a następnie po zabezpieczeniu hydroizolacją wykonać

    Zastanów się co się stanie w obu przypadkach jak się coś rozszczelni.