    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kosiarka, a może by tak elektryczną?
    Date: Mon, 8 May 2017 11:11:21 +0200

    W dniu 2017-05-05 o 00:40, Maniek4 pisze:

    > A nie tniesz sie przekladaniem kabla w tych zakamarkach?
    > Spalinowa po prostu jedziesz w przod, czasem w tyl nie patrzac na nic. A
    > przy spalinowej trzeba jeszcze algorytmy kablowe opracowywac.
    > Jak dla mnie ogrodowe narzedzia w stylu kosiarka czy kosa na kablu to
    > czysta desperacja, albo mala powierzchnia dla ktorej cos spalinowego to
    > przerost formy.

    Oczywiście wygodniej byłoby bez kabla, ale szczerze mówiąc mam to jakoś
    na tyle ogarnięte, że praktycznie nie zwracam większej uwagi na kabel.
    Zawsze go tam odruchowo ręką gdzieś układam odpowiednio.
    Może dlatego, że od dzieciaka się trochę tej trawy nakosiłem i zawsze to
    była kosiarka elektryczna?
    A generalnie ja np. mam taki system, że kabel mam na... szyi :)
    I potem ręką go tylko odpowiednim ruchem przerzucam najwyżej w inne
    miejsce. Jak dobrze machniesz to idzie ładna "fala" i ci cały ten kabel
    przerzuca na inne miejsce :)

    Pzdr

    --
    /__/_* /