    From: "marko1a" <m...@l...de>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kostka w garażu.
    Date: Tue, 17 Nov 2009 09:01:30 +0100

    Użytkownik "xart" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    news:hdtk37$gdh$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Ja mam kostkę w garażu (samochód trzymam od zeszłej jesieni) i
    > co do utrzymania czystości to prawdą jest że odpadające błoto,
    > sól i śnieg zostawiają ślady, które usuwa się trudniej niż ze
    > szlichty wymalowanej farbą olejną czy innym epoksydem.
    > Mam garaż w piwnicy (dom stoi na piachu) i kostkę położyłem z
    > premedytacją bez żadnej izolacji folii etc. żeby w razie zalania
    > woda dodatkową szansę wejścia w grunt (i u mnie to działa).
    > Na dzień dzisiejszy jestem zadowolony, uważam ze lepsze to niż
    > sam beton (a szczerze mówiąc nie widziałem jeszcze żeby ktoś
> [...]

    Też myślałem że jeśli kostka to bez izolacji poziomej. W garażu mam kanał który
    jest ładnie wokół oddrenowany więc ewentualna woda zostanei usunięta poza dom. W
    razie niepowodzenia zawsze można kostkę sciągnąć w godzinę położyć folię i
    zrobić wylewkę.
    A gdyby ta kostkę zaimpregmować? Może nie będzie się tak bardzo brudziła?

    Marek