  • Data: 2013-03-31 09:53:32
    Temat: Re: Koszt budowy malego sklepu - pytania laika
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 30 marca 2013 23:41:24 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > powienien kupowac drożej miałby większe koszt...

    W sumie tak. Powiedz jaki interes ma właściciel firmy w tym aby kupować taniej skoro
    za matewriały i tak płaci inwestor?
    Za materiały które kupuje właściciel firmy i tak płaci inwestor. A firma wrzuca te
    faktury w koszty co zmniejsza podatek dochodowy np a i vat w określonych przypadkach
    można odzyskać.
    Nie powiesz mi przecież że masz czas i ochotę negocjować w hurtowniach ceny na każda
    pierdołę w imieniu inwestora.
    Dodatkowo wielokrotnie właściciele firm na tej grupie pisali że jak im inwestor zleca
    zakup materiałów to doliczaja za obsługę zakupów jakąś kwotę do ceny. Co zrozumiałe
    bo za darmo po hurtowniach jezdzić nie będą.
    Pisałem już kiedyś że z racji swojej pracy widuję faktury zakupowe firm np
    budowlanych. Są tam jakiś symboliczne 5-8% rabaty. Samemu bez problemu uzyskiwałem
    sporo wyższe.
    Dzięki temu że zawsze sam kupowałem wszelkie materiały zostało mi w kieszeni ładnych
    kilkadziesiąt tysięcy zapewne.