  • Data: 2013-04-01 23:01:32
    Temat: Re: Koszt budowy malego sklepu - pytania laika
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powyższe nie powinno być dla niego odkrywcze.
    Dlatego między innymi za wszelkie zakupy mat. bud. itp które robiłem po
    odbiorze mojego budynku faktury brałem na kumpla który ma "Firmę".
    "Ryczałtowo" zwracał mi 10% kwoty faktur za "robienie mu kosztów" Jak np.
    robiliśmy elewacje w domu mamy były to spore kwoty. Wiem że mógłbym
    norlmalnie VZM-1(remont) ale z kumplem jest prościej;)

    Inni napisaliby bardziej dosadnie.
    Ja napiszę tylko, że jak się Twojemu kumplowi skarbówka do dupy dobierze to
    stracisz kumpla.
    g.