  • Data: 2020-03-01 21:22:53
    Temat: Re: Koszty robocizny budowlanej
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kadar napisał:

    > Tu gdzie mieszkam chyba wszyscy układają płytki sami. Drewna prawie w
    > ogóle nie używają, bardzo często jest to marmur. Moje pierwsze wrażenia
    > były takie, że dziecko lepiej by to zrobiło. Teraz się przyzwyczaiłem
    > i wiecie co? Oni kompletnie tym się nie przejmują. Krzywe, wystające,
    > popękane a ich to nie rusza. I żyją szczęśliwi.

    Ale trzeba przyznać, że te swoje płytki-mozaiki, malowane w obrazki
    i napisy, to oni fajne robią! Zwyczaj informowania o wszystkim w tej
    własnie technice zdobniczo-informacyjnej -- też bardzo sympatyczny.

    Jarek

    --
    Pewien kronopio wybudował sobie dom i według zwyczaju wmurował w progu wiele
    kafli, które albo kupił, albo nawet specjalnie kazał zrobić. Były one wmurowane