eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKoszty robocizny - czy czasem już komuś nie odbija?? › Re: Koszty robocizny - czy czasem już komuś nie odbija??
    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Koszty robocizny - czy czasem już komuś nie odbija??
    Date: Fri, 22 Sep 2017 10:48:28 +0200

    On Fri, 22 Sep 2017 08:42:45 +0200, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:
    > JAk przyjadą do tego dachu, zaskocz ich wszystkich, kierownika i
    > pracowników i zapytaj jak wyliczyli te ceny.

    Oj trafiłeś w 10. Prośba o uzasadnienie kosztów jest moim ukochanym
    pytaniem gdy mam wątpliwości. Problem w tym, że 99% odpowiada mniej
    więcej w stylu "jak nie odpowiada cena to na drzewo". Pozostały 1%
    odpowiada bajeczką o zus i podatkach (których zresztą i tak nie
    płacą).
    Kiedyś stworzyłem pewne narzędzie "internetowe", które jest mi bardzo
    pomocne w pracy. Stwierdziłem, też pewnie przydałoby się też innym,
    więc za darmo je udostępniam od kilku lat. Nie ponosze żadnych
    nakładów na jego pracę (wykorzystuje wolne zasoby serwera, który robi
    coś innego) stąd do głowy mi nie przychodzi by pobierać jakieś
    opłaty.
    Po dwóch latach działania zmęczony ciągłym odpowiadaniem na pytania
    "dlaczego to jest za darmo" , sugestiami że stoją pewnie za tym
    służby itp. zmuszony byłem zamieścić reklamy (dochód z nich
    praktycznie żaden, ruch jest niższowy),. Przez kolejne 5 lat kwestia
    reklam zamykala problem darmowisci. Ale ostatnio dodalem potrzebną
    mi kolejną funkcjonalność i znowu... Wygląda na to, że bede zmuszony
    albo worowadzic opłaty typu 1zl/mc albo zamknąć i mieć spokój.

    --
    Marek