    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 29 Oct 2021 06:35:24 -0700 (PDT)
    <8...@g...com>
    <nslv0kcx1zwm$.g0bslv7o42vc$.dlg@40tude.net>
    <c...@g...com>
    <1...@g...com>
    <c...@g...com>
    <4...@g...com>
    <f...@g...com>
    Subject: Re: Kotłownia gaz ziemny + auto LPG
    From: a a <m...@g...com>

    On Friday, 29 October 2021 at 15:07:05 UTC+2, WS wrote:

    > OK to kończę odnośnie LPG w garażach ;)
    > ale zdanie/opinia żadnego generała nie jest (jeszcze?) prawem obowiązujacym w RP
    Nie teoretyzuj tylko dzwoń
    W sprawach pożarnictwa generał jest jedynym obowiązującym prawem

    Prawo to nie nauka a kazuistyka, czyli sztuka dla sztuki
    Mój profesor z prawa był pracowity, mówił, że jestem lepszy od niego z logiki
    a potem został ministrem spraw wewnętrznych

    Pożarnictwo opiera się na strukturze wioskowej, czyli hierarchii i to hierarchia
    wydaje dyrektywy z moca ustawy a nie sejm
    w sejmie nie ma strażaków co by się znali na bezpieczeństwie przeciwpożarowym

    Szukałem numeru do generała, ale nie podają
    ale tu masz straż na księdze twarzy to ich pytaj
    czy nie naruszasz prawa wjeżdżając gazownikiem do garażu podziemnego
    https://www.facebook.com/panstwowastraz.pozarna

    https://www.gov.pl/web/kgpsp/zbigniew-meres

    https://www.facebook.com/prewencjaspoleczna/

    Nie ma już czasu na gadanie, bo musze robić pranie.