  • 1. Data: 2013-03-05 00:04:17
    Temat: Re: Kotłownia gazowa CO na dachu bloku - jakie niedogodności?
    Od: d...@g...com

    On Monday, August 18, 2008 10:13:23 PM UTC+2, teel wrote:
    > Witam,
    > Upatrzyliśmy z żoną mieszkanie w nowo wybudowanym bloku, na dachu
    > którego znajduje się gazowa kotłownia CO na potrzeby ogrzewania
    > centralnego budynku. Mieszkanie znajduje się na ostatnim piętrze
    > praktycznie pod wspomnianą kotłownią. Mam pytanie do znawców tematu:
    > czy w związku z obecnością takiego urządzenia trzeba liczyć się z
    > jakimiś niedogodnościami? Sadzy nie będzie, bo to nie węgiel, a gaz,
    > ale może coś innego a uciążliwego lubi się pojawiać razem z taką
> [...]

    Witaj,
    Jaką decyzję podjęliście ? Pod kotłownią ? jak się mieszka ? Mógłbyś coś więcej
    napisać gdyż stoję przed podobnym dylematem.

  • 2. Data: 2013-03-05 05:28:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Witaj,
    > Jaką decyzję podjęliście ? Pod kotłownią ? jak się mieszka ? Mógłbyś
    > coś więcej napisać gdyż stoję przed podobnym dylematem.

    jeśli nie są zbyt dobrze wykonane warstwy izolacyjne to trzeba sie liczyć z
    jakimiś zalaniami występującymi nie periodycznie.

    ponadto może sie przenosić szum pomp i kotłów.