  • 1. Data: 2013-03-01 13:15:00
    Temat: dostawca energii inny niż Tauron? z sensowną obsługą przez www?
    Od: BartekK <s...@d...org>

    Do tej pory płacę za prąd Tauronowi, ale mają niesamowity bałagan - a w
    dodatku nigdy nie wiem ile mam zapłacić, bo poza "blankietami" dostałem
    już 3 pisma, że pomylili się drukując blankiety i proszą o wpłatę innej
    kwoty za okres jakiśtam, poza tym jest jakaś nadpłata do rozliczenia,
    oprócz tego jakaś nadpłata za drugi licznik który został zlikwidowany,
    ale nie da się tego przelać prosto... A w punkcie obsługi klienta -
    numerki na przyszły tydzień, kolejki od 7:00 jak za komuny...

    Więc szukam innego dostawcy (realnie - inkasenta) prądu, który ma
    sensowną obsługę klienta przez www, gdzie można sobie sprawdzić stan
    swojego konta, zrobić przelew, zlecić "przelew automatyczny" (stałe
    zlecenie przelewu, jak w Tmobile itp, zamiast wklepywać do www-banku
    -naście blankietów, za 3 liczniki jest tego sporo, a potem i tak się
    okazuje że są błędnie wydrukowane)...

    Ktoś coś takiego ma, coś możecie polecić?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173