  • 1. Data: 2023-12-02 16:42:58
    Temat: Prasa do oleju na użytek domowy
    Od: jan Janowski <jan@pisznaberdycz�w.pl>

    Planuję kupić prasę do oleju na użytek domowy. Chcę wyciskać rzepak,
    siemię lniane, konopie, ostropest, słonecznik, czarnuszka, itp.
    Zainteresowałem się prasami: Alfa, Wartmann, Yoda (mają moc około 500w)
    i na allegro znalazłem prasę (chińską?) YTK LTP218.
    Obejrzałem wiele filmów, przeczytałem wiele opinii.
    Wybór jest trudny. Jakie prasy do oleju używacie?
    Chciałbym prosić Was o radę co wybrać,. Podzielcie się swoimi opiniami.