  • Data: 2014-10-24 08:51:07
    Temat: Re: Kradziez wody z obiegu CO
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dupek Żołędas" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > 10-20m3 na miesiąc na mieszkanie ?
    > Na litość...mam mieszkanie własnościowe i liczniki ciepłej/zimnej wody.
    > NIGDY nie wychodzi więcej niż 2 m3 przy dwóch osobach, a kąpiemy się
    > codziennie i przynajmniej 1 pranie dziennie...:-).

    Nie chce mi się szukać dyskusji w archiwum ale jak kiedyś na ten temat
    rozmawialiśmy to w moje 9m3 na miesiąc nikt nie chciał wierzyć (bo niby za
    niskie). Teraz Ty piszesz że 10-20 jest za wysokie. Cóż to potwierdza tylko
    starą prawdę - że każdy jest inny.

    Mnie tam zużycie kilkanaście m3 zupełnie nie dziwi natomiast Twoje 2m3
    sugeruje jednak zepsuty licznik, bo to oznacza 33l na osobę na dzień. Dla
    przykładu już samo spuszczeni wody w oszczędnej spłuczce to 3/6l, czyli
    licząc 3 małe i jedną dużą potrzebę to już 15l na dzień, pralka 5,
    gotowanie/zmywanie 3 i na "mycie" pozostaje 10l.

    Pozdrawiam
    Ergie