  • Data: 2014-10-24 08:57:39
    Temat: Re: Kradziez wody z obiegu CO
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m2b36e$de0$...@d...me...

    > rozumiem sytuacje. najlepiej byłoby takich meneli eksmitować na bruk, ale
    > to fantastyka naukowa.
    > Czy technicznie wykonalne jest wlanie czegokolwiek do instalacji CO?

    Bez problemu - choćby przez odkręcenie korka z odpowietrznikiem w którymś z
    grzejników.

    > Czy to co wlejesz

    Ja nic nie będę wlewał - ja mam za zadanie znalezienie rozwiązania.
    Implementacją to już oni się sami zajmą ja się do sąsiedzkich sporów nie
    pcham :-)

    > będzie wędrowało po budynku czy popłynie rurami do ciepłowni?

    Tylko po budynku.

    > JAk będzie krążyć po budynku, to wsyp nadmanganian potasu.

    Ooo! O tym nie pomyślałem a to chyba najprostsze i do kupienia za rogiem.
    Dzięki!

    > Mozna by spróbowac jakiś olejek zapachowy, albo cokolwiek co będzie capić
    > szczególnie w kontakcie z gorącą wodą!
    > Zanim jednak zdecydujesz się podjąć jakiekolwiek techniczne wyzwanie,
    > zastanów się co zrobicie jak już znajdziecie złodzieja.
    > To wcale nie jest takie oczywiste, ani proste.

    To nie moje zmartwienie. Ja dostałem do rozwiązania problem techniczny.
    Problem społeczny to już nie moja broszka, ale oczywiście masz rację, że to
    wcale nie jest takie proste bo może się np. okazać że złodziej poczuje się
    napiętnowany i będzie się mścił czego koszt będzie znacznie wyższy niż tych
    kilka zł miesięcznie.

    Pozdrawiam
    Ergie