    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kranik 1/2->3/8 do baterii - ale z metalową wajchą
    Date: Sun, 6 Aug 2023 00:58:57 +0200

    heby napisał:

    > https://allegro.pl/listing?string=zaw%C3%B3r%201%2F2
    %203%2F8

    > Po przejrzeniu kilkudziesięciu: wszystkie z plastikową "trapezową"
    > rączką, lub pokrętłem. Miałem w domu kilka rodzajów, czyli większość
    > typów z listy allegro. Wszystkie padły, plastiki do kręcenia popękały
    > przy minimalnym oporze kulki.

    > W OBI, Castoramie i Leroy. Metalowe wichajstry zaczynają się od rozmiaru
    > 1/2->1/2.

    Zacząłem analizować (w pamięci) swoje zakupy. Raczej nie Internet, tylko
    lokalna Cegiełka, primo voto Mrówka. No i, po pierwsze, wcisnęli mi towar
    dobry, bo metalowy. Po drugie, mam bardzo dobrą lokalną wodę, większość
    hydraulicznych problemów mnie nie dotyczy. Faktycznie, chyba najlepiej
    jest poszukać czegoś porządniego. Ja moge tylko zaświadczyć, że da się.

    --
    Jarek