  • Data: 2012-01-25 08:19:31
    Temat: Re: Krótkie pytanie o styropian z marketu
    Od: "AT" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Izolbet super podloga - do kupienia np. w Castoramie jest tańszy o 25% od
    > różnych "markowych" a ma lepsze (deklarowane) parametry. Np. naprężenie
    > ściskające przy 10 % odkształceniu względnym to 100kPa przy tylko 80kPa
    > dla Termo Organika STANDARD dach - podłoga, Swisspor MAX dach/podłoga,
    > GENDERKA DACH/ PODŁOGA EPS 038 itp.
    > Czym się kierować przy wyborze styropianu???

    Firma izolbet ma dosyć dobre jakościowo produkty, przynajmniej nie odbietają
    od deklarowanych parametrów,czego
    nie moge powiedzieć o innych mniejszych producentach, gdzie chcąc
    zaoszczedziec 100zł kupiłem
    podłogowy syyropian, który teoretycznie miał miec takie same parametry jak
    odpowiednik Izolbetu
    niestety był zdecydowanie bardziej miekki.

    Podobnie było z styropianem fasadowym, jak zostało mi 12 paczek to wykonawcy
    odkupili go
    twierdząc, że jest bardzo mocny i przyda im się.

    pozdrawiam