    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kupic uzywany czy budowac?
    Date: Thu, 8 Jul 2010 03:05:00 -0700 (PDT)
    <i10d0q$euu$1@news.onet.pl> <i11nfv$ihc$2@news.dialog.net.pl>
    <i125a6$ug8$3@node1.news.atman.pl> <i1261k$rq1$1@news.onet.pl>
    <i129io$v20$1@node1.news.atman.pl> <i12b03$b5l$1@news.onet.pl>
    <i12bhr$q2r$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@j...googlegroups.com>
    <i12rph$225$1@node1.news.atman.pl>

    On 7 Lip, 23:32, M <M...@o...pl> wrote:

    > 30 sztuk X 10 pomieszczen' wychodzi 300!

    Skad wziales 10 pomieszczen?
    Mam 3 duze pokoje, jeden maly, kuchnie lazienke i dwa przedpokoje.
    W tych duzych dalem duzo gniazdek w kuchni tez pozostale beda maly
    mniej.
    Poza tym gniazdka mam w zestawach po 4. Dwa z bolcem jedno bez i trzy
    w jednym na cienkie wtyczki.

    Na te 30 gniazdek mam 4x4 + 4x2.

    > A jeszcze niedawno ktos' twierdzi?, z.e nie wie, jak moz.na miec' wie;cej niz.
    > 100. Licza;c 50z? za punkt wychodzi 15 000z? (nie zak?adam robienia tego
    > samemu). Do tego po 20z? za gniazdko i mamy kolejne 6000z?.

    Miszczu, zrobienie tego samemu jest proste jak drut. Jak nie ma tynkow
    to wystarczy fuge miedzy ceglami obkruszyc i tam wcisnac kabel. Otwory
    na puszki robi sie dlutem w minute. Polaczenia dzis sa (tfunie lubie
    takich) wsuwane wiec nie trzeba skrecac. Majster, te 30 gniazdek
    robilem jeden dzien. Zaoszczedzilem wg twoich wyliczen 1500zl. Fajna
    dniowka. To tez jest zaleta remontu ze nie trzeba elektryka z
    uprawnieniami.

    > Do tego rozdzielnia i przy?a;cze. Liczby moz.na wstawic' inne.

    Remont, majster, remont. Przylacze juz jest. Akurat przesuwam licznik
    na zewnatrz i wiem ile to kosztuje. Skrzynka 900zl a kabel 400 (i mam
    go ze sporym zapasem.

    Tylko w kluczowych miejscach trzeba elektryka. Nie sadze zeby wzial
    wiecej niz 500zl ale niech bedzie tysiac. I tak chcbym mial te fikusne
    gniazdka multi-kulti nie dobije to polowy tego co piszesz.

    --
    Lukasz Sczygiel