    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kupic uzywany czy budowac?
    Date: Thu, 8 Jul 2010 03:16:57 -0700 (PDT)

    On 8 Lip, 01:54, "Maniek4" <s...@c...chrl> wrote:
    > Użytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisał w wiadomości

    > Zwykle male lazienki, wiatrolap jakby na sile, dwie osoby maja problemy,
    > kuchnia potraktowana jak pokoj, czesc niby dzienna bez odczucia przestrzeni,
    > cos jak wiekszy pokoj, w ogole brak poczucia przestrzeni, male okna, male
    > drzwi balkonowe jak juz sa, brak tarasu, klatka schodowa jak w bloku
    > wielorodzinnym w mysl jakby najlepiej na zewnatrz, kazdy zakatek z
    > konkretnym przeznaczeniem, niby praktyczne do bolu, calosc z zalozenia
    > projektowana wielopokoleniowo, wszedzie waskie przejscia i wszedzie drzwi.
> [...]
    Maniek, mam wrazenie ze udwadnasz ze gruszki sa niedobre bo smakuja za
    malo jak jablka.
    Zrozum ze jak sie kupuje dom do remontu to takie rzeczy sie ocenia
    wczesniej. Jak ktos nie chce osobnych pokojow to albo nie kupi albo
    sobie wybije szerokie drzwi.
    Wywalenie sciany jesli nie jest nosna to 2 dni roboty. Katowka i mlot
    w lape i wiaderko do wynoszenia gruzu.
    Sam relokowalem sciane w tej nowej lazience. W 3h ja zburzylem.
    Kolejne 5h murowalem w miejscu docelowym. 3h tynkowalem. I to jako
    poczatkujacy.

    Stare domy moga byc rozne, duzo jest brzydkich albo zle zaplanowanych.
    Ale widzialem bardzo ladne domy, jasne, przestronne i dobrze
    rozplanowane. I mialy wiecej niz 35 lat.
    Nie siej propagandy. Jak lubisz kolumienki to nie bronie zbuduj sobie
    dworek. Ale nie twierdz ze jak ktos chce miec duze mieszkanie pod
    swoim dachem to sobie robi krzywde bo to nie prawda.

    A co do przestronnosci to sam sie przekonasz jak fajnie miec open
    space jak dookola biega 2 dzieci, zona w otwartej kuchni gada przez
    fona a ty nie slyszysz telewizora.

    --
    Lukasz Sczygiel