  • Data: 2012-09-24 21:29:52
    Temat: Re: Kupiłem se "żarówki" diodowe
    Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-24 16:06, Andrzej Lawa pisze:
    > Bredzisz straszliwie.
    >
    > 1. to nie są żarówki
    > 2. przeczytaj instrukcję obsługi
    > 3. to oświetlenie wymaga zasilacza stabilizowanego, a nie gołego
    > transformatora dającego na wyjściu prąd przemienny

    Jako facet obzajomiony nieco z techniką i rozróżniający wolty od amperów
    a nawet henry od faradów, może i bym sie nieco poczuwał do winy, że
    niedoczytałem drobnym druczkiem, co tam w instrukcji napisali.
    Jako konsument mający prawo nie mieć wiedzy technicznej mam "dupoko w
    głębie" to, co piszą w instrukcji. Kupuję "żarówkę" LED na przykład taką:
    http://www.tinyurl.pl?XitMGWCs
    wtykam do gniazdka i po godzinie świecenia dymi mi się i śmierdzi, co
    mnie po prostu dziwi i wkurza.
    Teraz Andrzeju zagadka:
    przeczytaj to, co piszą w opisie tego cudu techniki w w/w linku i
    znajdź, gdzie są tak jakieś wymagania, że musi być zasilacz
    stabilizowany, albo jakiś inny, a nie zwykły toroidalny transformator?
    Jak znajdziesz, to stawiam piwo.
    Jacek