  • 11. Data: 2024-01-10 08:00:09
    Temat: Re: Kupno mieszkania
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-01-2024 o 15:50, Trybun pisze:

    > Do niedawna też byłem tego pewny. Tymczasem podobno chyba 1/60 udziału
    > nie wymaga takich wpisów do KW, tak przynajmniej słyszałem.

    Jak ktoś Ci takie rewelacje sprzedaje, to pytaj o podstawę prawną....

  • 12. Data: 2024-01-11 11:17:38
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Może nie wymaga do elektronicznej (nie wiem tego, wątpię), ale zawsze możesz (lub
    notariusz, Tobie będzie potrzebne pełnomocnictwo
    od właściciela do wzglądu w akta papierowe) pojechać do sądu wieczystoksięgowego i
    sprawdzić to w aktach papierowych.

    -----

  • 13. Data: 2024-01-17 21:47:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:undmft$10rnf$1@dont-email.me>
    user Trybun pisze tak:

    > Niedawno czytałem o nowej modzie na oszustwa mieszkaniowe. Ktoś
    > płaci właścicielowi za niewielkie udziały w lokalu bez
    > ewidencjowania w KW, i podobno nie jest to metoda nielegalna.
    > Właściciel sprzedaje mieszkanie a wtedy z swoimi żądaniami ujawnia
    > się ów "udziałowiec". Czy zakup za pomocą pośrednika daje jakąś
    > ochronę przed takimi oszustwami, jednym słowem czy można
    > zareklamować takie mieszkanie u niego?

    "Teoretycznie, kazda z tych 20 tys. osób moglaby korzystac z tego
    budynku i jego czesci wspólnych, takich jak np. basen."

    budzisz się rano i przybyło ci 20 tys sąsiadów :)

    https://kobieta.onet.pl/wiadomosci/apartamenty-strac
    a-na-wartosci-kontrowersje-z-budynkiem-zlota-44/4jbx
    w4s

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 14. Data: 2024-01-31 21:49:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    user Trybun pisze tak:

> [...]
    > się ów "udziałowiec". Czy zakup za pomocą pośrednika daje jakąś
    > ochronę przed takimi oszustwami, jednym słowem czy można

    https://twitter.com/michniklukasz/status/17520445315
    10280485