    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kurs franka
    Date: Fri, 16 Jan 2015 10:45:15 +0100
    <54b8cdb8$0$2646$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2015-01-16 o 09:37, Ghost pisze:

    > Hmm, no ale bogatsi od właśnie na kredycie jada, znacznie bardziej niż
    > my. To daje kopa całej gospodarce.

    Ogolnie tak, ale jak wyglada stosunek kredytu do kapitalu ogolem tego
    nie wiem.

    > Ano. Tylko kto takie cos przewidzi

    No niestety.
    Nie sledze kursu bo do niczego nie jest mi potrzebny, ale faktycznie z
    ok. 2 do 5 zl to malo kto mogl przewidziec.

    > "dopiero co franek drastycznie
    > skoczył (2011) wiec powinien być dłuższy czas spokój", ale że szwajcarzy
    > sztucznie stłumili tamten skok i później ciągle dociskali, to już mało
    > kto rejestrował.
    >
    > Mam nadzieje, że zaufanie do stabilności tej waluty w końcu osłabnie.

    Mysle, ze musi pojawic sie alternatywa dla kapitalu. Ale tej zbyt
    wyraznie nie widac.

    Pozdro.. TK