  • 1. Data: 2017-02-11 15:47:12
    Temat: "Ładna" gruba folia, gdzie kupić ?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W łazience mam roletę prysznicową.
    Jestem z niej bardzo zadowolony ale raz
    na jakiś czas trzba wymienić folie.
    Do tej pory wymieniałem komplet tzn folia+kaseta.

    Teraz postanowiłem wymienić tylko folie.
    Tylko że małżonka musi mieć ładną folie.
    Więc Castopodobne sklepy odpadają.

    Pytanie gdzie takie rzeczy mozna kupić?

  • 2. Data: 2017-02-11 17:12:33
    Temat: Re: "Ładna" gruba folia, gdzie kupić ?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 11 lutego 2017 15:47:13 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    > Do tej pory wymieniałem komplet tzn folia+kaseta.
    >
    > Teraz postanowiłem wymienić tylko folie.
    > Tylko że małżonka musi mieć ładną folie.

    Ty tak poważnie czy nudzisz się?

    Allegro wyłączyli Tobie?
    Sklepy internetowe?
    Markety budowlane- może czarna budowlana folia żonie się spodoba;)
    Gusty różne bywają;)

  • 3. Data: 2017-02-11 19:45:08
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Allegro wyłączyli Tobie?

    Sorry nie precyzyjni zapytałem.
    Pytanie brzmi co mam wpisać w wyszkiwarkę np allegro.
    Bo jak wpisuje rolety to wyskakują mi okienne.
    A jak folia to nie taka ładna jak by żona chciała
    i jakieś "cienizny"

    Teraz już mam trzecią.
    I ta pierwsza to była najlepsza.
    Takie bardzo grube tworzywo na wpółprzeźroczyste.
    Niestety droga była i już jej nie produkują.

  • 4. Data: 2017-02-11 21:26:22
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 11.02.2017 o 19:45, Bolko pisze:

> [...]
    > I ta pierwsza to była najlepsza.
    > Takie bardzo grube tworzywo na wpółprzeźroczyste.
    > Niestety droga była i już jej nie produkują.

    supermarket. hala dla klientów i wjazd/wejście do chłodni. tam jest
    folia gruba chyba na milimetr, pocięta w pasy po 10cm. Takiej szukasz?
    ToMasz

  • 5. Data: 2017-02-11 22:41:15
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-02-11 o 15:47, Bolko pisze:
> [...]
    > Do tej pory wymieniałem komplet tzn folia+kaseta.
    >
    > Teraz postanowiłem wymienić tylko folie.
    > Tylko że małżonka musi mieć ładną folie.

    Jeśli w miarę dobre, i niekoniecznie "chamska" folia, to szkaj np. na
    hasło duschy zasłonka prysznicowa.

    Niektóre możesz prać w pralce.

    --
    Pozdrawiam.