  • Data: 2018-10-24 09:08:10
    Temat: Re: Lampa zewnętrzna z fotokomórką
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.10.2018 o 22:30, Lisciasty pisze:
    > Kupiłem taką bo kobita chciała. Gówno jakieś, nie idzie ustawić.
    > Parę godzin kręciłem kurkami i nadal do dupy, wyłączyłem w cholerę.
    > Patrzę, że sąsiad ma podobnie. Wiszą u niego 2 sztuki, albo ciągle
    > świecą cały dzień albo nie świecą w ogóle, nawet w nocy.
    > Zna ktoś jakiś konkretny model czy markę takiego czegoś, żeby działało
    > i nie było gównem? Załóżmy, że cena nie gra roli.
    > A może trzeba kupić zwykłą lampę, a tego dynksa fotokomórkowego
    > jakoś osobno, żeby nie był badziewny?
    >
    > L.

    Ja mam takie 3 lampy. 2 z wbudowanym czujnikiem i jedną z osobnym.
    Faktem jest, że regulacja czułości działa w sobie tylko znany sposób,
    ale regulacja czasu i natężenia światła powyżej którego ma nie świecić
    działa ok.
    Dwie z tych lamp mam najtańsze marketowe a jedną kupiłem "wypasioną" za
    stówkę, ale nie widzę większych plusów poza ładniejszym nieco wykonaniem
    obudowy.
    Może trafiłeś na wadliwy egzemplarz.
    Jacek