  • Data: 2017-08-16 17:06:50
    Temat: Re: Latarka
    Od: adam <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-16 o 15:06, zhbick pisze:
> [...]

    W wolnej chwili zajrzyj na
    https://www.swiatelka.pl/

    Jak szukałem dla siebie, to tam znalazłem. Jak tam pierwszy raz
    zajrzałem, to byłem zaskoczony, że przedmiot, który poniewiera się
    gdzieś tam w garażu może mieć tak szerokie opracowania i że jest to
    potężna dziedzina dziedzina wiedzy.

    Ja kupiłem wtedy na Aliekspresie takie czołówki, które sa sprytnie
    mocowane na pasku na głowie, tak że można ją wyjąć i używać jak zwykłej
    latarki