    From: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Łatwysposób na energięsłoneczną
    Date: Fri, 27 Nov 2009 14:06:18 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Nie wiem jak ci to wytłumaczyć:
    > - rozładować temperaturę stropu- po co to robić, cały czas jest
    > rozładowywana, ogrzewając temperaturę chałupy
    Pisalem o rozladowaniu energii.
    Dobra, jak krowie na miedzy:
    Jaka temperature w maju ma twoj strop?

    > - jeśli chodzi o bezwładności to faktycznie z moich obliczeń wynika,
    > że np gdy będę grzał w południe to temperatura w chałupie zacznie
    > rosnąć np po 5 godzinach - w czym problem ?
    W tym ze moze sie okazac ze grzejesz wtedy kiedy nie potrzebujesz.

    > -jeśli chodzi o grzyb to problem jest latem kiedy jest np temperatura
    > 30C wilgotność 90%, a więc temperatura kondensacji 25C, tylko jakby Ci
    > to delikatnie powiedzieć - nie bardzo wiem po co wtedy grzac?

    Nie, problem jest zima. Rozrysuj sobie jak bedzie przemieszczalo sie powietrze w
    calym domu i w twojej instalacji stropowo - grzewczej. Tam ci wyjdzie gdzie sie
    bedzie miala szanse wilgoc wykraplac.

    > Instalacja gzrewcza za 8000 PLN - roczne zyski 1500 PLN Czy warto?

    Jesli sie nie zepsuje w 5 lat, chyba warto...

    --
    Lukasz Sczygiel